Promocja Szkoły w InternecieArchiwum

Zielona szkoła w Bali

Zielona szkoła “Green School” w Bali (w Indonezji) to ponad 70 budynków zbudowanych z bambusa, gliny i okolicznej trawy. W czerwcu tego roku miałam przyjemność zwiedzić tą originalną placówkę i zadać parę pytań przewodnikowi wycieczki. O szkole dowiedziałam się … […]

Czy Twoja strona internetowa utrudnia rekrutację na studia?

Raport QS 2016 na temat marketingu cyfrowego w szkolnictwie wyższym, przedstawia interesujące strategie z jakich korzystają uniwersytety, aby usprawnić proces rekrutacji. Ankietowani zgodzili się w jednym – strony internetowe uczelni stały się najważnieszym czynnikiem w rekrutacji online. Inne badania rynku […]

Wyszukiwarki internetowe narzędziem numer 1 w rekrutacji studentów

Liczba wyszukiwań związanych z edukacją, studiami i wyborem uczelni rośnie. Jako, że 9 na 10 studentów zazwyczaj nie wie gdzie chce studiować na początku swoich poszukiwań, aby odnieść sukces marketingowy, niezmiernie ważnym jest stworzenie silnej prezencji szkoły w sieci. Ostatnie […]

Jak dotrzeć do studentów w Internecie?

Proces i decyzja o wyborze studiów przeniosły się do sieci. Teraz jeden na dziesięciu kandydatów na studia wyszukuje potencjalne placówki szkoleniowe wyłącznie online. Ważne jest aby dotrzeć do nich za pomocą odpowiednich mediów i wyjść poza tradycyjne sposoby rekrutacyjne. Przyjrzyjmy […]

Jak wypromować i rozwinąć szkołę językową?

Na dzień dzisiejszy rywalizacja o nowych uczniów w szkołach językowych jest coraz bardziej zacięta. Dobry marketing szkoły językowej stał się więc niezbędny do przyciągania nowych potencjalnych uczniów. Ten artykuł dostarczy Ci paru dobrych rad na temat tego, jak wypromować szkołę […]

Content marketing- jak to się robi dla szkół?

Od pewnego czasu spotykam się ze stwierdzeniem, że content marketing to jedna z najskuteczniejszych form promocji w Internecie. I jest to słuszna opinia. Zgodnie z definicją content marketing to nic innego jak reklama za pomocą treści na portalach, które czytają […]

Marketing strony internetowej szkoły z punktu widzenia wyszukiwarek

W kwestii marketingu strony szkoły często pomijanym faktem jest jej funkcjonalność od strony technicznej. Zazwyczaj szkołom i uczelniom brakuje czasu, rozeznania i odpowiednich umiejętności do oceny stanu “zdrowia” strony internetowej. Poniżej kilka wskazówek odnośnie najczęstszych problemów, z którymi borykają się […]