Marketing InternetowyArchiwum

Strona internetowa przyciągająca uwagę

Dzisiaj niemal każda firma, stowarzyszenie czy organizacja posiada swoją własną stronę internetową. Bez tego nie ma mowy o promocji zgodnej z zasadami współczesnego rynku. Dzięki witrynie z łatwością można publikować informacje na temat marki, treści w ramach content marketingu, dane […]

adblast.com – rewolucja w reklamie internetowej

Cztery kanały komunikacji internetowej – display, social, search i mobile w jednym miejscu, prosty w obsłudze interfejs, a co najważniejsze optymalizacja wydatków na reklamę w sieci – to wszystko oferuje adblast. Innowacyjna platforma debiutuje na polskim rynku od października tego […]

Jakie studia wybrać?

Wrzesień i październik to niewątpliwie dwa miesiące, które kojarzą się wielu ludziom z rozpoczynaniem lub kontynuowaniem edukacji. We wrześniu do szkolnych ław wracają uczniowie, a na przełomie września i października swoje zajęcia rozpoczynają studenci. Każdego roku maturzyści, którzy zakończyli naukę […]

Aplikacje mobilne dla firm

Wiele osób korzysta z urządzeń mobilnych. Już dawno telefon przestał służyć tylko do rozmów i pisania wiadomości tekstowych. Dziś telefon to aparat, kamera i komputer w jednym. Jednak smartfony, palmtopy i tablety posiadają znacznie więcej funkcji. Wszystko dzięki aplikacjom mobilnym, […]

Angielski dla firm – skuteczna metoda

Przedsiębiorczość nie zna żadnych granic, a działalność firm oparta jest na kontaktach z zagranicznymi partnerami w biznesie. Stanowią one jeden z głównych filarów nowoczesnego przedsiębiorstwa, stąd też wymagania stawiane pracownikom zawierają biegłą znajomość języka obcego. Pracodawcy stawiający na niepohamowany niczym […]

Reklama w internecie – skuteczność, kontrola, zysk

To najskuteczniejszy sposób na dotarcie do docelowej grupy klientów. Reklama internetowa, co pokazują badania marketingowe, to najskuteczniejszy sposób na zwiększenie liczby klientów firmy. Żadnej innej formy reklamy nie da się tak dokładnie przeanalizować pod względem skuteczności. A wszelkiego rodzaju niedociągnięcia […]

Zarządzaj salonem w nowoczesny sposób

Papierowe kalendarze powoli idą w odstawkę. Coraz więcej osób używa elektronicznych wersji czy przydatnych aplikacji w telefonie. Planowanie wizyt klientów w salonie przy pomocy tradycyjnego kalendarza może być trudne, zwłaszcza że często są one przekładane, odwoływane, a ciągłe kreślenie zmniejsza […]